Reklamace zboží

Pokud chcete reklamovat zboží, zadejte vaši emailovou adresu a číslo objednávky do políčka níže a klikněte na tlačítko Pokračovat, čím zahájíte reklamaci zboží.

Zahájení reklamace

 

DŮLEŽITÉ: Doporučujeme Vám nejprve si pečlivě přočíst všechny informace na této stránce a až poté zahájit reklamaci. Můžete ušetřit čas jak sami sobě, tak i našim pracovníkům.

Kdy je vhodné zboží reklamovat a kdy ne

Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování. Z tohoto důvodu důrazně doporučujeme pečlivě si pročíst a porozumět českému manuálu, který dáváme ke zboží.

Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady. Námi garantovaná životnost při běžném používání je 7 dnů pro žhavící hlavy a POD kapsle (cartridge), 14 dnů u clearomizérů a atomizérů, u baterií pak 6 měsíců.

Zdůrazňujeme zároveň, že záruka se nijak nevztahuje na mechanicky poškozené zboží, nelze zaměňovat životnost zboží s jeho reklamační lhůtou a taktéž se záruka nevztahuje na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství (např. baterie a nabíječka).

 

Jak postupovat při reklamaci

1) Vyplňte online formulář, viz výše

2) Reklamované zboží pečlivě zabalte a zašlete ho na naši adresu:

Elcigon.cz s.r.o
Hilbertova 68
Louny
440 01

3) Do zásilky nezapomeňte přibalit daňový doklad, který jste od nás obdrželi spolu se zakoupeným zbožím. Bez něj není možné reklamaci uplatnit.

DŮLEŽITÉ: Zboží nezasílejte na dobírku, v takovém případě jej nepřijmeme!

  

Jak postupovat když

1) Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Zásilkovna: oznamte v den doručení na tel.: +420 216 216 516

2) Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti na e-mailovou adresu info@elcigon.cz, nebo volejte na naši zákaznickou linku +420 601 543 450.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

Náklady na dopravu reklamovaného zboží

Náklady spojené s dopravou zboží do naší prodejny a zpět z naší prodejny k vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

1. Reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.).
2. Doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené a nezbytné výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tento web používá soubory cookies. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas se zásadami používání souborů cookies.